Sider

lørdag 12. mai 2012

Scrappekort til konfirmant


Scrappe kort formet som en boks!


Scrappe kort innvendig


Rammen rundt for å holde boksen sammen


Konfirmasjonskort jeg laget til tantejenta mi på
konfirmasjons dagen i dag 12. mai.

Mal til boksen jeg laget

Mal til rammen rundt

Veske konfirmasjonskort til jente

Veske konfirmasjonskort

Baksiden av slips konfirmasjonskort til gutt

Fremsiden av slips konfirmasjons kort til gutt.

Hei alle sammen!!
Nå er det vel og lenge siden jeg har skrevet noe her.
Men som dere ser har jeg vært litt opptatt andre steder.
Har laget noen konfirmasjonskort i det siste,
er spesielt fornøyd med boksen jeg laget til tante jentami, Hanna.
Gratulere med dagen i dag, 12. mai.
Vi har hatt en strålende feiring sammen med henne og familien i dag.
Har også begynt på scrappe album til henne,
som skal omfatte konfirmasjonen hennes.

Har også laget noen andre kort som også er konfirmasjonskort.

Ha en fortsatt fin lørdag.

Klem fra Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar