Sider

lørdag 21. april 2012

Ommøblering!!




Hei alle sammen og god helg!!

I dag har jeg og ungene vært og handlet sko, sko og sko.
3 par sko til Jonas og 2 par sko til Martine,
salg på sko da må man handle, ta 2 for 1, billig, billig.......
Joggesko og sandler til sommeren, det må man ha.

Nederst her ser dere 2 planter og krukker som jeg kjøpte i dag,
på Blomsterstua.
Var behov for noe nytt i vinduene, det er ikke så fint med
 orkideer som er ferdig blomstret!!

I går fikk jeg det for meg at jeg skulle møblere om i stuen,
og det ble jeg superfornøyd med, resultatet ser dere jo ovenfor.
Nå ble det trivsel i stuen igjen.

Ha en fin lørdagskveld alle sammen.

Klem fra Camilla

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble på stua Camilla.

    Stor klæm

    SvarSlett
  2. Takk for det! Trivelig at du kikker innom.
    Ble kjempefornøyd.
    Klem fra Camilla

    SvarSlett