Sider

mandag 9. april 2012

Nyheter....



Da, er damen tilbake i bloggeverden.
Tar meg tid til noen minutter innimellom rydding,
vasking av klær og alt annet som skal gjøres.
Har hatt noen helt fantastiske dager i Årebjørnen, Sverige.
Vi har stått slalom, vært på shopping, badet
og besøkt trivelige venner.

Martine er utrolig flink til å stå slalom, hun kjører fra mor nå, skal utprøve alle slags "skogsløyper", hopper og trikser litt. Jonas har også begynt å bli flink, han kjører i seler og tau enda, men vi begynte å slippe han denne turen og det gikk utrolig bra,
han svinger og bremser.
Dette går riktig vei.
Basseng er også veldig populært, Martine svømmer krål (og bryst) som bare det, i en alder av 8 år, hun kjempeflink,
hun har gått på 4 svømmekurs i regi av Verdal Svømmeklubb,
det synes jeg helt supert, de arrangerer noen flotte kurs.
Jonas som er 4,5 år har også gått på 3 svømmekurs
(Leklemsåsen varmebasseng) og begynner å ha brukbart taket på svømmingen, han må bruke armringer enda,
men han har teknikken inne.

Vi har også vært på litt shopping, en dag kjørte vi inn til Jerpen,
var på Lundhags da fikk mor med seg noe på salg hjem.
Hestra votter, hele 2 par, de er bare helt underbare.
Bruker de til ungene og har savnet noen selv, men har ikke funnet noen som har passer meg, men det fann jeg nå.
Ble også en softshelljakke, det har jeg også lenge lett etter.

Det ble jo en skikkelig avhandling dette,
men skrivelysten var stor.
Kommer tilbake med mer nyheter.
Skal få se litt mer av ting som ble handlet.

Foreløpig....

Klem fra Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar