Sider

tirsdag 16. oktober 2012

Bloomingville

Heisann alle sammen!
Trivelig at du kikker innom.
 
I dag ble det en liten shoppingrunde på Magneten etter jobb.
Fikk faktisk startet med noen julegaver.
Har allerde handlet 6 stk. og er på god vei.
I helgen var vi i Østersund, der ble det også handlet 2 julegaver.
Godt å være i gang.
 
Ble også noe på meg seg da, en knall rød Bloomingville sink boks
som bare lyste mot meg på Villa Beto, Magneten.
Den måtte jeg ha.
Den sklir jo rett inn i mitt hvite og grått bad med innslag av rødt, knall.
 

En nydelig ny Bloomingville rødmalt sinkboks.
Den fikk først plass i vinduskarmen på badet, men det flytter kanskje litt rundt
 
 
Her sammen med oliventreet mitt som har fått lov til å komme inn for vinteren.
Blir spennende om det "overlever"!! :))
 


Her har sinkboksen flyttet litt på seg,
mulig den får plass over toalettet for å samle toalettruller.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar