Sider

mandag 7. november 2011

Juleforberedelser

Disse hjertene laget jeg til jul i fjor. Jeg strikket en "lapp" av fritidsgarn i 2-3 forskjellige rødfarger, noen omganger med den ene og noen med de andre, la inn gulltråd noen steder og strikket den sammen med ulltråden, la også inn en type garn med "klumper" vet ikke hva det heter.
Tovet det i vaskemaskinen til det ble ganske tovet.
Deretter klippet jeg ut hjertene i ønsket form.
Lappen bør være ganske tøvet i og med at det skal bli klippet opp, (syr ikke rundt)


Det er også viktig at du strikker "ikke ullgarn" sammen med ullgarn, ellers vil det rakne.






De ble også fine julegaver,
jeg gav bort til noen venninner av meg
og de satte virkelig pris på dem.


Har her pyntet en gren av vårt epletre.


Krukken er i sin tid handlet på Black design.
Grenen er fra hagen, mosen har jeg plukket bak fjøset vårt.
Kvistene rundt krukken er også fra hagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar