Sider

mandag 19. november 2012

Hvit entre

Hei alle sammen.
Da er jeg tilbake igjen, etter en liten bloggehvil.
Jeg fikk endelig tatt fatt på den trehvite entreen.
Den har blitt hvitmalt, kjempefornøyd.
Men det ble jo selvfølgelig ikke bare entreen som ble malt,
måtte jo også ta med hele gangen i 3. etg. samtidig
da det er en trappeoppgang.
Men det gikk over all forventning 1,5 uke og 40 liter maling
resultatet ble utrolig.
 
Samboeren min, Harald fikk flere oppdrag da jeg kom på
ting som skulle gjøres for å få finishen, klesoppheng og pyntebenk.
Resultatet kommer under.


Harald har snekkert benk til meg,
akkurat passe til at bastkurvene med skjerf får plass under.
Min tante sydde denne sauskinnsputen til meg for mange år siden.
Rabarbrabladfat har også fått plass i hjørnet.


 
Velkommen tavle,
der alle i familien har skrevet navnet sitt.
Mest moro er det med barna som har skrevet.
 

En viktig påstand.
Man kan klare alt man vil.

Pynt på skoskapet.
Lyslykt fra Mekk!

Disse papirposene var bordkort i en 50 års dag vi var bedt i.
Inni lå det sjokolade, hjertedrops og en liten lærret tavle
der det var skrevet en personlig hilsen til hver enkelt!
 

Lyslykt fra Mekk og kubbelys fra Mekk, det brenner hele tiden, det går på batteri.
Genistrek der du ikke følger med levende lys hele tiden,
passer utmerket i gangen.



Skoskap fra Bohus.

 
Hjemmelaget klesoppheng!



Lite sinkskap under trappen, med plass til nøkler, reflekser etc.

Potetkasset til pynt

Stol, kjøpt på Bohus!

 
En skikkelig gammel vedkasse har på nytt fått plass inn.
Syntes den passet fin under trappen.



Har selv snekkert stige av gamle hesjestaurer!





Benken og garderobeskapet!
Et innholdsrikt skap fra Ikea.



 
 


Trappen fikk vi laget etter spesielle ønsker
av et trappefirma i Steinkjer.
Trinnene er av eik, gjengene er hvitmalt og det er tykke stålrør i rekkverket.

 
 
 
Trivelig at du tok turen innom!!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar